Скликання: 8 скликання
Сесія / комісія: 9 сесія
Тип документу: проект рішення
Дата: 28.09.2021
Номер документу: -9/2021
Назва документу: Про схвалення прогнозу бюджету Неполоковецької  селищної територіальної громади на 2022-2024 роки

                                                          

Україна

НЕПОЛОКОВЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

Кіцманського району Чернівецької області

59330 Чернівецька обл. Кіцманський район смт. Неполоківці вул.Головна,7

                         Код. ( 03736) тел..35-267 nepolselrada@ukr.net

 

            

                                                       Проект Р І Ш Е Н Н Я   

 

30  вересня 2021                                                                                     сесія  VIII   скликання

 

 

   Про схвалення прогнозу бюджету

Неполоковецької  селищної територіальної

громади на 2022-2024 роки

 

Відповідно до статей 75, 751 Бюджетного кодексу України, наказу Міністерства фінансів України від 02 червня 2021 року № 314, керуючись статтею 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»

 

В И Р І Ш И В:

 

1. Схвалити прогноз бюджету Неполоковецької селищної територіальної громади на 2022-2024 роки, що додається.

2. Фінансовому управлінню Неполоковецької  селищної ради прогноз бюджету Неполоковецької селищної територіальної громади на 2022-2024 роки у 5 денний розмістити у програмі LOGIKA

3. Контроль за виконанням цього рішення залишаю за собою.

 

 

 

 

 

Селищний голова                                                                       Григорій ХРАПКО

                                                          

 

                                                     ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                          Рішенням виконавчого комітету 

                                                                                          від  11.08.2021 р. № 72|8

 

                                                                                                                                                                                  

                                                     ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                          Рішенням виконавчого комітету 

                                                                                          від  11.08.2021 р. № 72|8

 

Прогноз

бюджету Неполоковецької селищної  ради

на 2022 - 2024  роки

 (24529000000)
 

І. Загальна частина

Прогноз бюджету Неполоковецької  селищної  ради (далі – Прогноз), який розроблено відповідно до статті 751 Бюджетного кодексу України, ґрунтується на положеннях Податкового та Бюджетного кодексів України та інших законодавчих актів, що стосуються місцевих бюджетів та міжбюджетних відносин.

Показники Прогнозу сформовано на підставі положень Бюджетної декларації на 2022-2022 роки, основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвику України, основних прогнозних показників економічного і соціального розвитку Неполоковецької громади на 2022-2024 роки.

Прогноз враховує програми соціально-економічного та культурного розвитку Неполоковецької  громади, затверджених селищною радою, а саме:

 

1

Комплексна програма соціального захисту населення "Турбота" Неполоковецької селищної об’єднаної територіальної громади на 2020-2021 р.р.

2

Програма фінансової підтримки комунальних підприємств, організацій Неполоковецької об’єднаної територіальної громади на 2020-2021 р.р

3

Програма "Фінансова підтримка комунального підприємства "Оршівецький комунгосп "Неполоковецької селищної ради та здійснення внесків на 2020-2021 р.р.

4

Програма розвитку оздоровлення та відпочинку дітей та молоді Неполоковецької селищної ради на 2020-2021 р.р.

5

Програма розвитку культури на території  Неполоковецької селищної ради на 2020-2021 р.р.

6

Програма "Дороги місцевого значення на 2020-2021 р.р."

7

Програма розвитку земельних відносин на території населених пунктів Неполоковецької селищної ради на 2020-2022 роки

8

Програма охорони навколишнього природного середовища Неполоковецької селищної ради на 2020-2022 роки

9

Програма безпеки на території Неполоковецької селищної ради на 2020-2022 р.р

10

Програма розвитку охорони здоров’я на території Неполоковецької територіальної громади на 2021-2022 р.р.  

11

Програма надання одноразової грошової допомоги дітям-сиротам та дітям, позбавлених батьківського піклування, яким виповнюється 18 років на 2021-2022 р.р.

12

Програма "Питна вода криниць сіл та забезпечення якісною питною водою закладів освіти Неполоковецької селищної ради на 2021-2022 р.р."

3

Програма відшкодування витрат на надання пільг з послуг зв’язку та інших, передбачених законодавством пільг, окремим категоріям громадян Неполоковецької територіальної громади на 2021-2022 роки

14

Комплексна соціальна програма розвитку цивільного захисту, забезпечення пожежної безпеки та запобігання і реагування на надзвичайні ситуаціїї в Неполоковецькій обєднаній територіальній громаді на 2021-2025 роки

15

Програма підготовки юнаків до війскової служби і призову до збройніх сил України та інших війскових формувань у Неполоковецькій селищній раді на 2021 рік

 

Прогноз є стратегічним документом планування показників селищного бюджету на середньостроковий період і основою для складання проекту бюджету на 2022 рік. З огляду на зазначене, метою Прогнозу є забезпечення прозорості, передбачуваності та послідовності бюджетної політики на рівні громади, зокрема шляхом ефективного планування показників бюджету для досягнення цілей та пріоритетів розвитку Неполоковецької громади до 2025 року, серед яких надання якісних публічних послуг у середньостроковій перспективі.

Для досягнення мети прогнозу бюджету Неполоковецької селищної ради планується забезпечити виконання наступних завдань:

  • підвищення рівня доступності та якості публічних послуг;
  • забезпечення комфортності проживання мешканців громади;
  • сприяння розвитку місцевої економіки;
  • підвищення результативності та ефективності видатків бюджету;
  • посилення бюджетної дисципліни та контролю за використанням бюджетних коштів;
  • підвищення рівня відповідальності учасників бюджетного процесу.

Підвищення рівня доступності та якості публічних послуг очікується досягти шляхом проведення капітального ремонту закладів освіти, охорони здоров’я, поліпшення їх матеріально-технічного забезпечення, реалізації реформ у відповідних галузях.

Для забезпечення комфортності проживання мешканців громади передбачається здійснити заходи, спрямовані на покращення умов інфраструктурного середовища та екологічного оточення.

Для забезпечення результативності та ефективності бюджетних видатків головним розпорядникам коштів рекомендується на регулярній основі  здійснювати оцінку ефективності виконання бюджетних програм, що сприятиме підвищенню якості управління бюджетними коштами.

З метою підвищення рівня прозорості бюджетного процесу, а також доступності інформації про бюджет та бюджетний процес вживатимуться заходи щодо залучення громадян до процесу планування та виконання бюджету, використовуючи при цьому усі можливі механізми, в тому числі механізм «бюджету участі», який надає можливість кожному жителю громади брати участь в розподілі коштів селищного бюджету через розробку та реалізацію проектів розвитку.

Контроль за використанням бюджетних коштів здійснюватиметься в рамках планових перевірок діяльності посадових осіб, відповідальних за розподіл та використання фінансового ресурсу бюджету.

У рамках забезпечення виконання завдань Прогнозу планується досягти наступних результатів:

Завдання

Очікувані результати

Підвищення рівня доступності та якості публічних послуг

Проведено капітальний ремонт бюджетних установ;

Підвищено кваліфікацію педагогічних працівників;

Облаштовано освітні заклади новими меблями та сучасним обладнанням;

Створено інклюзивні (групи) у закладах дошкільної, загальної середньої освіти;

Підвищено рівень успішності серед учнів закладів загальної середньої освіти;

Підвищено рівень охоплення дітей послугами дошкільної освіти;

Зменшено рівень захворюваності серед жителів громади;

Спрощено та зменшено тривалість процедур з надання адміністративних послуг громадянам.

Забезпечення комфортності проживання мешканців громади

Зменшено видатки бюджету на енергоносії (впроваджено енергозберігаючі проекти в бюджетних установах, встановлено енергозберігаюче освітлення вулиць);

Підвищено рівень комфортності проживання в громаді (здійснено заходи з озеленення території, встановлено засоби освітлення в місцях очікування громадського транспорту).

Підвищення результативності та ефективності видатків бюджету

Економія/перерозподіл бюджетних коштів у разі виявлення випадків їх неефективного використання за результатами проведення моніторингу та оцінки ефективності бюджетних програм.

Посилення бюджетної дисципліни та контролю за використанням бюджетних коштів, підвищення рівня відповідальності учасників бюджетного процесу.

Зменшення кількості випадків неефективного та нецільового використання бюджетних коштів, а також інших випадків порушення бюджетного законодавства в ході реалізації бюджетного процесу.

 

Для забезпечення надійності прогнозу було визначено ряд сфер, які, у разі коливання деяких основних припущень, можуть призвести до зміни (відхилення) прогнозних показників. Для ефективного управління такими змінами та своєчасного реагування на них сформовано перелік ризиків, пов’язаних із невиконанням прогнозних показників, та розроблено заходи з їх мінімізації (таблиця 1).

Таблиця 1. Можливі ризики невиконання прогнозних показників та заходи з мінімізації впливу фіскальних ризиків на показники бюджету

№ з/п

Ризик

Рівень

Заходи з мінімазації

1.

Зростання тарифів на оплату комунальних послуг та енергоносіїв на 5 % і більше порівняно з показниками, врахованими у прогнозі

Високий

Здійснення заходів з енергозбереження (запровадження енергозберігаючих технологій)