Скликання: 8 скликання
Сесія / комісія: 35 сесія
Тип документу: Рішення
Дата: 22.03.2024
Номер документу: 7-35/2024
Назва документу: Про затвердження ПРОГРАМИ БЕЗПЕКИ НА ТЕРИТОРІЇ НЕПОЛОКОВЕЦЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ НА 2024 - 2026 РОКИ

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням сесії

Неполоковецької селищної  територіальної громади скликання  

від 22 березня 2024 року № 7-35/2024

 

ПРОГРАМА БЕЗПЕКИ

НА ТЕРИТОРІЇ НЕПОЛОКОВЕЦЬКОЇ  ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

НА 2024 - 2026 РОКИ

 

смт. Неполоківці

ЗМІСТ

 

1.1.

Загальна характеристика Програми безпеки на території Неполоковецької   територіальної громади на 2024 - 2026  роки

 

 

 

1.2.

Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма

 

 

1.3.

Мета Програми

 

 

1.4.

Шляхи і засоби розв’язання проблеми, строки та етапи

 

 

1.5.

Завдання програми

 

 

1.6.

Система управління та контролю за ходом виконання Програми

 

 

1.7.

Напрями діяльності та заходи Програми безпеки на території Неполоковецької  територіальної громади на 2024 - 2026  роки

 

 

 

2.

Ресурсне забезпечення Програми безпеки на території Неполоковецької   територіальної громади на 2024 - 2026  роки

 

 

 

 

 

 

Додаток № 1

 

1.1. Загальна характеристика Програми безпеки на території Неполоковецької територіальної громади на 2024 - 2026 роки

 

1.

Ініціатор розроблення програми:

 

Відділення поліції №2 (м.Кіцмань) Чернівецького РУП ГУНП в Чернівецькій області.

 

2.

Дата, номер і назва розпорядчого документу виконавчої влади про розроблення програми

 

3.

Розробник програми

Відділення поліції №2 (м.Кіцмань) Чернівецького РУП ГУНП в Чернівецькій області.

4.

Відповідальний виконавець програми

Відділення поліції №2 (м.Кіцмань) Чернівецького РУП ГУНП в Чернівецькій області,

Неполоковецька ТГ

5.

Учасники програми

Неполоковецька ТГ 

Відділення поліції №2 (м.Кіцмань) Чернівецького РУП ГУНП в Чернівецькій області.

6.

Термін реалізації програми

3 роки.

7.

Етапи виконання програми

2024, 2025, 2026 роки.

8.

Перелік місцевих бюджетів, які приймають участь у виконанні програми

 

Бюджет Неполоковецька ТГ

9.

Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього

 

300,0 тис.грн.

9.1.

в тому числі бюджетних коштів

300,0 тис. грн.

 

9.2.

- з них коштів обласного бюджету

-

 10.

Основні джерела фінансування програми

 

Бюджет Неполоковецька ТГ 

 

1.2. ВИЗНАЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ, НА РОЗВ’ЯЗАННЯ ЯКОЇ СПРЯМОВАНА ПРОГРАМА.

Діяльність відділення поліції №2 (м. Кіцмань) Чернівецького районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Чернівецькій області направлена на наданні поліцейських послуг у сфері забезпечення публічної безпеки і порядку, охорони прав і свобод людини, а також інтересів суспільства і держави, протидії злочинності та наданні в межах, визначених законом, послуг з допомоги особам, які з особистих, економічних, соціальних причин або внаслідок надзвичайних ситуацій потребують такої допомоги. 

Аналіз оперативної обстановки, звернень громадян, інформації яка висвітлюється в засобах масової інформації свідчать про наявність окремих недоліків, які в загальному впливають на авторитет органів Національної поліції, оперативну обстановку в цілому.

Моніторингом стану злочинності на території обслуговування відділення поліції №2 (м. Кіцмань) Чернівецького РУП встановлено, що  протягом 2023 року кількість зареєстрованих кримінальних правопорушень у порівнянні із 2022 роком, дещо зменшилась.

Однак найбільш вагомий вплив на криміногенну обстановку впливають крадіжки та шахрайства різних форм власності.

Потребує покращення робота по боротьбі із наркоманією, а також незаконним обігом зброї та боєприпасів.

Наявні недопрацювання у сфері забезпечення безпеки на автошляхах району.    

 

  1. МЕТА ПРОГРАМИ.

Метою Програми безпеки на території Неполоковецької  територіальної громади на 2024 - 2026  роки є покращення взаємодії з органами місцевого самоврядування, у формі програми для громади, забезпечення активної наступальної протидії злочинності та досягнення уповільнення темпів її зростання на основі чітко визначених пріоритетів поступового нарощування зусиль держави й громадськості, удосконалення законодавства, організації, засобів і методів запобігання та розкриття злочинів.

Досягненню цієї мети сприятимуть заходи, спрямовані на:

- підвищення рівня довіри населення, ефективна співпраця;

- розроблення нових форм і методів профілактики правопорушень та запровадження їх у практику;

- недопущення втягнення у злочинну діяльність уразливих соціальних груп населення, особливо неповнолітніх, витіснення злочинності з певних сфер суспільного життя;

- створення надійних перешкод кримінальному насильству;

- обмеження незаконного обігу зброї, наркотичних засобів, натиску пияцтва й алкоголізму, проституції та інших супутніх для злочинності явищ;

- запобігання вчинення злочинів, пов’язаних з торгівлею людьми.

У результаті підвищення ефективності профілактики злочинності очікується:

- зниження рівня злочинності та ослаблення суспільної напруги, викликаної її впливом;

- поліпшення захисту правоохоронними органами прав, свобод і власності громадян, створення безпечних умов життя в державі;

- мінімізація злочинного впливу на молодь і підлітків, усунення причин і умов, що сприяють втягненню їх у протиправну діяльність;

- зниження рівня вживання наркотиків населенням і проникнення їх в Україну, припинення транзиту наркотичних засобів через територію держави;

- створення системи ресоціалізації осіб, які звільнилися з місць позбавлення волі;

- підтримання громадського порядку та безпеки громадян на максимально високому рівні;

- поліпшення стану безпеки дорожнього руху на основі встановлення доброзичливих відносин між громадянами та працівниками поліції;

- досягнення належного рівня фінансового й матеріального забезпечення правоохоронної діяльності.

 

1.4. ШЛЯХИ І ЗАСОБИ РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ, СТРОКИ ТА ЕТАПИ ВИКОНАННЯ.

Для успішної протидії злочинності та досягнення уповільнення темпів її зростання необхідно протягом 3-х років, а саме  2024, 2025 та 2026 року здійснити комплекс наступних заходів:

1. Проводити комплекс оперативно-профілактичних заходів по перевірці розважальних закладів з метою запобігання скоєння злочинів та правопорушень. До проведення заходів залучати представників органів місцевої влади та місцевого самоврядування, а також представників громадських формувань з охорони громадського порядку та державного кордону.

У окремих випадках, а також при затриманні злочинців, залучати до цих заходів представників засобів масової інформації району.

2. З метою запобігання злочинним посяганням проти особи і суспільства із застосуванням зброї та вибухових пристроїв, в тому числі проявів міжнародного тероризму, посилити оперативне перекриття об’єктів, де використовуються чи зберігаються вибухові та отруйні предмети і речовини.

3. Проводити заходи по виявленню, документуванню та знешкодженню організованих злочинних груп, створених на етнічній основі, проводити відпрацювання їх на причетність до нерозкритих злочинів, підтримки ними терористичних організацій. Увагу звертати на перевірку й реалізацію інформації щодо осіб – вихідців з країн, де набули поширення прояви міжнародного екстремізму та терористичної діяльності.

4. Вжити заходів із запобігання і припинення втягування представників владних структур у злочинну діяльність, виявлення і припинення проявів корупції серед державних службовців, військовослужбовців та працівників правоохоронних і контролюючих органів.

5. З метою запобігання негативним проявам пияцтва, наркоманії, дитячої бездоглядності і безпритульності серед неповнолітніх, проводити спільні оперативно-профілактичні заходи щодо виявлення та обліку дітей, які жебракують, вчиняють правопорушення або стали жертвами злочинної діяльності дорослих.

6. З метою недопущення використання розважальних закладів та місць проведення дозвілля для розповсюдження серед молоді наркотичних засобів, проводити відпрацювання барів, кафе, дискотек, нічних клубів тощо. Вживати заходів до припинення діяльності об'єктів, де виявлені факти вживання наркотичних засобів або торгівлі ними.

7. Проводити заходи по запобіганню вчинення злочинів, пов’язаних з торгівлею людьми, виявлення та притягнення до кримінальної відповідальності осіб, причетних до їх вчинення.

8. З метою попередження рецидивної злочинності забезпечувати ефективне здійснення індивідуально-профілактичних заходів стосовно осіб, які звільнилися з місць позбавлення волі, які перебувають під адміністративним наглядом, засуджених до кримінальних покарань, не пов’язаних з позбавленням волі, та виконання вимог ЗУ «Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі».

9. З метою зменшення аварійності на автошляхах області, рівня смертності при дорожньо-транспортних пригодах, розробляти попереджувально-профілактичні заходи до учасників дорожнього руху.

10. Проводити інформаційно-пропагандистські та культурно-виховні заходи профілактики правопорушень.

Програма являється середньостроковою та передбачає виконання зазначених проблем і здійснення відповідних заходів протягом 3-х  років, а саме  2024, 2025 та 2026 року.

Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми складає  300,0 тис. грн.

 

1.5. ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ.

Основними завданнями,  на виконання яких направлена Програма є:

  1. Забезпечення профілактики злочинності;

  2. Захист життя, здоров’я, честі і гідності особи, її майна від злочинних посягань;

  3. Ослаблення дії криміногенних факторів;

  4. Припинення зрощування кримінальних структур з органами державної влади, подальшого поширення і консолідації організованої та інших найбільш небезпечних форм злочинності;

  5. Недопущення втягнення у злочинну діяльність нових соціальних груп,  витіснення злочинності з окремих сфер суспільного життя;

  6. Зменшення кримінального тиску на економічні відносини;

  7. Створення надійних перешкод зростанню кримінального насильства;

  8. Обмеження незаконного обігу зброї, наркотичних засобів, кримінальних проявів пияцтва і алкоголізму, проституції та інших супутніх для злочинності явищ.

  9. Запобігання вчиненню злочинів, пов’язаних з торгівлею людьми;

  10. Протидія рецидивній злочинності, зменшення кількості злочинів, вчинених особами засудженими до альтернативних видів покарань. Удосконалення роботи із соціальної адаптації осіб, звільнених з місць позбавлення волі;

  11.  Охорона громадського порядку;

  12.  Безпека дорожнього руху.

У результаті посилення профілактичного впливу очікується:

- зниження впливу організованої злочинності на економічну та політичну сфери суспільства;

-    зменшення корупційних проявів, очищення органів державної влади від корумпованих державних службовців, створення прозорої системи прийняття і виконання управлінських рішень;

- підвищення рівня захисту економічних відносин від злочинних посягань, витіснення з економічної сфери кримінального елементу, скорочення обсягів «тіньової» економіки;

- поліпшення захисту правоохоронними органами прав, свобод і власності громадян, створення безпечних умов життя;

- мінімізація злочинного впливу на молодь та підлітків, усунення причин і умов, що сприяють втягненню їх у протиправну діяльність;

-  зниження рівня вживання наркотиків населенням та проникнення їх в регіон, недопущення транзиту наркотичних засобів через територію області;

- створення системи ресоціалізації осіб, які звільнилися з місць позбавлення волі;

- підтримання громадського порядку та безпеки громадян на максимально високому рівні;

- поліпшення стану безпеки дорожнього руху.

 

1.6. СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ТА КОНТРОЛЮ ЗА ХОДОМ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ.

Передбачається поетапне виконання заходів щодо реалізації Програми на 2024 -2026 роки та можливість внесення необхідних корективів.

Відповідальними виконавцями Програми є: відділення поліції №2 (м. Кіцмань) Чернівецького районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Чернівецькій області.

Джерелами фінансування Програми є місцевий бюджет.

Відповідальний виконавець щорічно до 1 березня надає Неполоковецькій селищній  територіальній громаді інформацію про хід реалізації програми.

1.7. НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЗАХОДИ ПРОГРАМИ БЕЗПЕКИ НА ТЕРИТОРІЇ НЕПОЛОКОВЕЦЬКОЇ

ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ НА 2024 - 2026  РОКИ 

 

з/п

Завдання, проблемні питання

 

Перелік

заходів програми

 

Термін виконання заходу

 

 

 

Виконавці

 

Джерела фінансування

Орієнтовані обсяги фінансування, тис. грн.,

в тому числі:

 

Індикатор виконання

І етап: 2024

ІІ етап: 2025

 

ІІІ етап: 2026

1

 

2

4

5

6

7

8

1.

Організаційні заходи забезпечення профілактики злочинності

Провести комплексний аналіз стану правопорядку на території Неполоковецької ТГ.

З урахуванням передумов та факторів, що негативно впливають на стан правопорядку, проводити додаткові заходи щодо запобігання злочинності.

Щороку

ВП ГУНП, виконком Неполоковецької ТГ

Вкладень коштів

не потребує

 

Покращення криміногенної ситуації, зниження

кількості злочинних проявів

2.

Розглянути на сесії Неполоковецької селищної територіальної громади фінансування та виконання заходів передбачених Програмою протидії злочинності, забезпечення публічної безпеки і порядку на території Неполоковецької селищної  територіальної громади на 2024 - 2026  роки 

 

 

Щороку

ВП ГУНП, виконком Неполоковецької ТГ

Вкладень коштів

не потребує

 

Підвищення ефективності виконання Програми

3.

Захист життя, здоров'я, честі і гідності особи, її майна від злочинних посягань

Проводити на території населеного пункту комплекс оперативно-профілактичних заходів по перевірці розважальних закладів з метою запобігання скоєння злочинів та правопорушень. До проведення заходів залучати представників органів місцевої влади та місцевого самоврядування, а також представників громадських формувань з охорони громадського порядку та державного кордону.

У окремих випадках,  залучати до цих заходів представників засобів масової інформації району.

Щороку

ВП ГУНП, виконком Неполоковецької ТГ

Вкладень коштів

не потребує

 

Покращення криміногенної ситуації, зниження кількості злочинних проявів

4.

Профілактика злочинності в молодіжному середовищі

Організувати у всіх навчальних закладах району проведення “круглих столів” “Правові знання - потреба сьогодення ”, за участю працівників правоохоронних органів, управління юстиції.

Щороку

ВП ГУНП, виконком Неполоковецької ТГ

Вкладень коштів не потребує

 

Підвищення рівня правової свідомості населення

5.

Організувати проведення оперативно-профілактичних відпрацювань місць концентрації молоді, нічних клубів, залів комп'ютерних ігор тощо.

Щороку

ВП ГУНП, виконком Неполоковецької ТГ

Вкладень коштів

не потребує

 

Покращення криміногенної ситуації, зменшення злочинності

6.

Організувати висвітлення у засобах масової інформації матеріалів з питань профілактики правопорушень та підліткової злочинності.

Щороку

ВП ГУНП, виконком Неполоковецької ТГ

Вкладень коштів не потребує

 

Покращення криміногенної ситуації, зменшення злочинності

7.

З метою запобігання негативним проявам пияцтва, наркоманії, дитячої бездоглядності і безпритульності серед неповнолітніх, проводити спільні оперативно-профілактичні заходи щодо виявлення та обліку дітей, які жебракують, вчиняють право-порушення або стали жертвами злочинної діяльності дорослих.

Щороку

ВП ГУНП, виконком Неполоковецької ТГ

Вкладень коштів не потребує

 

Покращення криміногенної ситуації, зниження кількості злочинних проявів

8.

Запобігання поширенню наркоманії, пияцтва та алкоголізму

Проводити профілактичні заходи по виявленню та взяттю на облік осіб, які зловживають спиртними напоями, вчиняють правопорушення, вживають наркотичні засоби або психотропні речовини для застосування до них мір реагування

Щороку

ВП ГУНП, виконком Неполоковецької ТГ

Вкладень коштів не потребує

 

Пропаганда здорового способу життя, попередження злочинних проявів

9.

Спільно з громадськими організаціями організувати проведення на профілактичних заходів щодо попередження дорожньо-транспортного травматизму та пияцтва серед власників транспортних засобів, спрямувати на цю роботу членів громадських формувань.

Щороку

ВП ГУНП, виконком Неполоковецької ТГ

Вкладень коштів не потребує

 

Зниження

рівня аварійності

на дорогах, кількості загиблих та травмованих

10.

Протидія рецидивній злочинності. Удосконалення роботи із соціальної адаптації осіб, звільнених з місць позбавлення волі.

Забезпечити ефективне здійснення індивідуально-профілактичних заходів стосовно осіб, які звільнилися з місць позбавлення волі, які перебувають під адміністративним наглядом, засуджених до кримінальних покарань, не пов’язаних з позбавленням волі, в т.ч. неповнолітніх та виконання вимог  ЗУ «Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі»

 

Щороку

ВП ГУНП, виконком Неполоковецької ТГ

Вкладень коштів не потребує

 

Попередження та зменшення рецидивної злочинності

11.

 

 

 

 

Охорона громадського порядку

При наданні дозволів на роботу торгових чи розважальних об’єктів, де планується розпродаж алкогольних напоїв на розлив, зобов’язати власників даних об’єктів встановлювати камери відео нагляду як у самому заклад і так і на прилеглій до нього території.

 

 

 

 

Щороку

ВП ГУНП, виконком Неполоковецької ТГ

Вкладень коштів не потребує

 

Покращення криміногенної ситуації, зниження кількості злочинних проявів

12.

Матеріально – технічне забезпечення

Покращення матеріально-технічного забезпечення, придбання паливно-мастильних матеріалів та автозапчастин до службових автомобілів ДОП та СРПП.

Щороку

ВП ГУНП, виконком Неполоковецької ТГ

Всього:

225.0

Покращення криміногенної ситуації, зниження кількості злочинних проявів

Бюджет Неполоковецької ТГ

75.0

75.0

75.0

13.

Придбання канцелярських та інших витратних матеріалів для «поліцейської станції».

 

 

 

Щороку

ВП ГУНП, виконком Неполоковецької ТГ

Всього:

15.0

Покращення криміногенної ситуації, зниження кількості злочинних проявів

Бюджет Неполоковецької ТГ

5.0

5.0

5.0

 

 

 

 

14.

Забезпечення працівників ГРПП та ДОП логістичними пристроями (планшети, бодікамери, драгери) тощо.

 

 

 

 

Щороку

ВП ГУНП, виконком Неполоковецької ТГ

Всього:

60.0

Покращення криміногенної ситуації, зниження кількості злочинних проявів

Бюджет Неполоковецької ТГ

20.0

20.0

20.0

 

 

 

 

 

              Секретар селищної ради                                                            Валентина ІЛЮК