Скликання: 8 скликання
Сесія / комісія: 35 сесія
Тип документу: Рішення
Дата: 22.03.2024
Номер документу: 3-35/2024
Назва документу: Про внесення змін до рішення 33 сесії VІII скликання «Про затвердження кількості штатних одиниць бюджетних установ Неполоковецької селищної ради»

           

Україна

НЕПОЛОКОВЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

Чернівецького району Чернівецької області

59330 Чернівецька обл. Чернівецький район с-ще Неполоківці вул.Головна,7

Код. ( 03736) тел.35-2-67 nepolselrada@ukr.net

 

Р І Ш Е Н Н Я № 3-35 /2024

 

22 березня 2024 року                                                          35  сесія VIІІ скликання

 

Про внесення змін до рішення 33 сесії VІII скликання

«Про затвердження кількості штатних

одиниць бюджетних установ Неполоковецької

селищної ради»

 

 

Відповідно до Бюджетного кодексу , керуючись частиною 1 статті 11, підпунктом 5 пункту 1 статті 26, частиною 1 статті 54, статтею 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Постановою Кабінету Міністрів України №268 від 09.03.2006 року «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів», сільська рада :

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Внести зміни в рішення 33 сесії VІII скликання «Про затвердження кількості штатних одиниць бюджетних установ Неполоковецької селищної ради», а саме:

1.1. Ввести в штатний розпис Реваківського ліцею Неполоковецької селищної ради Чернівецького району Чернівецької області посаду  водія автотранспортного засобу – 1 штатна одиниця;

1.2.  Вивести із штатного розпису Неполоковецької селищної ради Чернівецького району Чернівецької області посаду:

- електрика дільниці з господарської групи Неполоковецької селищної ради Чернівецького району Чернівецької області – 1 штатна одиниця.

1.3. Ввести в штатний розпис Неполоковецької селищної ради Чернівецького району Чернівецької області:

- посаду сторожа в господарську групу Неполоковецької селищної ради Чернівецького району Чернівецької області – 1 штатна одиниця;

- посаду оператора комп’ютерного набору у відділ організаційної роботи, правового забезпечення та земельних відносин Неполоковецької селищної ради Чернівецького району Чернівецької області – 1 штатна одиниця;

2.    Привести у відповідність Положення про відділ організаційної роботи, правового забезпечення та земельних відносин згідно прийнятих змін (додається)

  1. Відділу бухгалтерського обліку та звітності ввести зміни в штатний розпис Неполоковецької селищної ради Чернівецького району Чернівецької області.
  2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва.

 

Селищний голова                                                                                     Григорій ХРАПКО

ПОЛОЖЕННЯ
про
 відділ організаційної роботи

правового забезпечення та земельних відносин

Неполоковецької селищної ради

 

1. Загальні положення

1.1. Відділ організаційної роботи правового забезпечення та земельних відносин Неполоковецької селищної ради (надалі - Відділ) утворюється за рішенням Неполоковецької селищної ради та є структурним підрозділом виконавчого комітету селищної  ради.

1.2. Відділ є безпосередньо підпорядкований першому заступнику селищного  голови, підконтрольний та підзвітний Неполоковецькій селищній раді та селищному голові, виконавчому комітету селищної ради.

1.3. Відділ здійснює повноваження щодо реалізації земельного законодавства, управління нерухомим майном, що перебуває у комунальній власності, на території Неполоковецької селищної ради. А також у сфері, що стосується обліку та розподілу житла, що належить до комунальної власності.

1.4 Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників відділу в межах виділених асигнувань визначає виконавчий комітет Неполоковецької селищної   ради.

1.5. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, нормативними актами, наказами Фонду державного майна України, рішеннями селищної  ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями селищного  голови, цим Положенням.

1.6. Положення про відділ, посадові інструкції працівників відділу затверджується розпорядженням голови селищної ради.

 

2. Завдання та повноваження Відділу 

2.1. Основними завданнями Відділу є:

- Забезпечення реалізації повноважень Неполоковецької селищної ради ОТГ у галузі земельних відносин відповідно до законодавства України;

- участь у розробленні та виконанні місцевих програм з використання і охорони  земель населених пунктів ОТГ.

- здійснення самоврядного контролю за використанням і охороною земель та контролю за додержанням земельного законодавства;

- організація роботи щодо забезпечення конституційних та законних прав громадян  та юридичних   осіб   на  землю   відповідно  до   Земельного  кодексу  України  та  інших нормативних актів України;

- забезпечення надходження коштів до селищного бюджету за рахунок ефективного обліку, використання, продажу земель, які знаходяться у комунальній власності  селищної ради;

 - участь у розробленні та виконанні селищних програм в галузі земельних відносин;

 - організація роботи щодо забезпечення конституційних та законних прав громадян та юридичних осіб на землю відповідно до Земельного кодексу України та інших нормативно-правових актів України;

- підготовка проектів рішень селищної ради, розпоряджень голови селищної ради з питань, що належать до компетенції відділу.   

- організовує роботу, пов'язану з укладенням договорів (контрактів), бере участь у їх підготовці та здійсненні заходів, спрямованих на виконання договірних зобов'язань, забезпеченні захисту майнових прав і законних інтересів селищної ради.

2.2. Відділ відповідно до покладених на нього завдань виконує наступні функції: 

- участь у роботі постійно діючої комісії селищної ради з питань вибору земельних ділянок   для   розміщення    об'єктів   на   території   Неполоковецької  ОТГ;

- участь у роботі постійнодіючої комісії селищної ради з добору  земельних ділянок, які виставляються для продажу на аукціоні або права на які виставляються для такого продажу;

- перевірка документації  із землеустрою на відповідність чинному земельному
законодавству та  нормативно-технічним   вимогам   щодо  її розроблення;

-  розгляд звернень та підготовка пропозицій для прийняття рішень селищною радою про отримання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою, проектів із землеустрою щодо відведення земельних ділянок та їх затвердження;

- підготовка пропозицій для прийняття рішень селищною радою щодо передачі та придбання ділянок у власність (викуп), надання земель у користування та припинення права користування., прийняття земельних ділянок у фонд ради;

- підготовка пропозицій для прийняття рішень селищною радою щодо викупу земельних ділянок для суспільних потреб територіальної громади;

- організація  проведення нормативної та експертної грошової оцінки земель комунальної власності;

- підготовка і внесення пропозицій для прийняття рішень селищною радою по встановленню розмірів орендної плати;

- підготовка проектів договорів оренди землі;

- надання пропозицій щодо внесення змін та доповнень до договорів оренди земельних ділянок;

- оформлення договорів оренди землі після прийняття відповідних рішень селищною радою;

- підготовка актів прийняття-передачі земельних ділянок, що додаються до договорів оренди землі;

- підготовка і внесення пропозицій для прийняття рішень  радою про продовження строків оренди земельних ділянок за поданими зверненнями;

- підготовка угод про розірвання договорів оренди землі;

- здійснення контролю за виконанням рішень селищної ради в тій частині, що стосується додержання строків  укладання договорів оренди землі;

- вжиття заходів по забезпеченню надходження коштів до місцевого бюджету від використання земельних ділянок, що надані в оренду;

- взаємодія з державними органами щодо справляння плати за землю згідно укладених договорів;

- ведення реєстру інформаційної бази землекористувачів, яким надані земельні ділянки в оренду;

- підготовка і внесення пропозицій для прийняття рішень селищною радою про припинення права користування  земельними ділянками;

- здійснення контролю за використанням та охороною земель комунальної власності, додержанням земельного та екологічного законодавства;

- у разі виявлення порушення земельного законодавства внесення пропозицій державній інспекції з контролю за використанням і охороною земель про обмеження, тимчасову заборону (зупинення) чи припинення права власності або права користування земельною ділянкою громадянами та юридичними особами;

- здійснення координації діяльності місцевих органів земельних ресурсів;

- взаємодія з державною інспекцією з контролю за використанням і охороною земель, яка функціонує у місті, правоохоронними органами та отримання від посадових осіб вказаних органів інформації, необхідної для виконання покладених на нього завдань;

- участь у підготовці проектів внутрішніх нормативних актів, договорів оренди, розгляд проектів нормативних актів, які надійшли для погодження, з питань, що належать до компетенції відділу, підготовку проектів письмових висновків чи зауважень до них;

- забезпечення дотримання законодавства про державну таємницю та інформацію;

- розгляд у межах компетенції відділу звернень, заяв громадян, забезпечення вжиття відповідних заходів для вирішення порушених ними питань;

- участь у розробці та виконанні селищних програм з використання і охорони земель ;

- виконання доручення селищного голови;

- здійснює аналітичний облік використання земельних ресурсів селищної ради, відповідно до оформлених правовстановлюючих документів на земельні ділянки та забезпечує створення відповідної електронної бази даних;

 -  здійснює підготовку проектів договорів про використання територій та земельних ділянок на підставі відповідних порядків, затверджених рішенням селищної ради;

 - аналізує документацію із землеустрою, подану на розгляд селищної ради та готує відповідні пропозиції ;

 - здійснює відповідну аналітичну роботу з територіальними підрозділами Державної фіскальної служби, Держгеокдастру для забезпечення надходжень від плати за землю;

- здійснює підготовку та укладання договорів про сплату авансового внеску в рахунок оплати вартості земельної ділянки;

- здійснює підготовку необхідних документів для проведення земельних торгів, відповідно до Земельного кодексу України;

- здійснює підготовку матеріалів відповідно до сфери діяльності відділу та подає їх на розгляд постійних комісій та виконавчого комітету;

 - організовує підготовку та прийняття регуляторних актів стосовно ставок земельного податку та орендної плати за землю на відповідний фінансовий рік у встановленому законом порядку;

- надає щомісячну та щорічну інформацію до територіальних підрозділів Державної фіскальної служби стосовно користувачів земельних ділянок;

- бере участь в роботі комісій при розгляді та вирішенні земельних спорів;

- представляє в установленому законодавством порядку інтересів селищної ради в судах та інших органах під час розгляду правових питань і спорів в межах своїх повноважень;

- здійснює аналіз ефективного використання земельних ресурсів населених пуктів ОТГ;

- забезпечує систематичне інформування населення селищної об’єднаної територіальної громади про хід приватизації та надання в орендну земель, що належить до комунальної власності територіальної громади;

 - проводить роботу щодо розробки, аналізу та надання пропозицій до проектів нормативно-правових актів та інших нормативних документів, а також концепцій і програм управління земельними ресурсами;

- вирішення інших питань у галузі земельних відносин відповідно до чинного законодавства;

- представляє інтереси селищної ради її виконавчого комітету та селищного голови в судах загальної юрисдикції України, інших органах під час розгляду правових питань або спорів в установленому законодавством порядку.

- проведення аналізу наслідків розгляду судових справ, внесення пропозицій щодо удосконалення правового забезпечення селищної ради 
та її виконавчих органів.

- спільно з відповідними виконавчими органами селищної ради сприяє своєчасному вжиттю заходів за документами, що приймаються в межах повноважень судовими, правоохоронними та іншими уповноваженими державними органами.

- аналізує матеріали, що надійшли від правоохоронних і контролюючих органів, результати претензійної і позовної роботи, дані статистичної звітності, що характеризують стан законності в діяльності селищної ради , розробляє пропозиції щодо усунення недоліків у правовому забезпеченні діяльності виконавчих органів ради, вносить їх на розгляд керівництва.

- розглядає скарги, заяви, пропозиції громадян і надає висновки з правових питань щодо звернень громадян у разі необхідності (у межах компетенції відділу).

- бере участь в особистому прийомі громадян керівництвом селищної ради, надає необхідну правову допомогу у вирішенні питань, що виникають.

- здійснює заходи щодо протидії корупції та контроль за додержанням посадовими особами відділу антикорупційного законодавства.

- сприяє організації правової роботи у виконавчих органах селищної ради, координує співпрацю юрисконсультів виконавчих органів ради, вносить на розгляд керівництва чи колегіального органу пропозиції щодо 
її вдосконалення.

- бере участь в заходах, спрямованих на підвищення рівня правових знань працівників виконавчих органів селищної ради, проведенні занять та семінарів з вивчення нормативно-правових актів, що стосуються їх діяльності.

- організація кадрової роботи, в основу якої покладено принципи служіння територіальній об’єднаній громаді, дотримання прав місцевого самоврядування, самостійності кадрової політики та реалізації Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», документальне оформлення проходження служби в органах місцевого самоврядування та трудових відносин.

- веде встановлену звітно-облікову документацію, готує державну статистичну звітність з кадрових питань, аналізує якісний склад посадових осіб місцевого самоврядування, апарату виконавчого комітету ради, відділів та інших структурних підрозділів виконавчого комітету ради, а також керівників комунальних підприємств, установ територіальної громади;

- проводить роботу з резервом кадрів апарату виконавчого комітету ради та відділами виконавчого комітету ради, а також здійснює організаційне забезпечення формування кадрового резерву;

- вносить пропозиції голові щодо зарахування до кадрового резерву посадових осіб відділів виконавчого комітету ради при плануванні періодичного переміщення по службі;

- вивчає разом з іншими відділами виконавчого комітету ради підрозділами особисті, професійні, ділові якості осіб, які претендують на зайняття посад в апараті виконавчого комітету ради, відділах виконавчого комітету ради, попереджує їх про встановлені законодавством обмеження, пов’язані з прийняттям та проходженням служби в органах місцевого самоврядування, ознайомлює із Загальними правилами етичної поведінки посадової особи, контролює добір і розстановку кадрів в апараті органу і структурних підрозділах ради;

приймає від претендентів на посади посадових осіб місцевого самоврядування відповідні документи та подає їх на розгляд конкурсної комісії, проводить спеціальну перевірку та здійснює інші заходи щодо організації конкурсного відбору;

- розглядає та вносить на розгляд голові пропозиції щодо проведення стажування кадрів на посади, готує разом з відповідними підрозділами документи для організації стажування, здійснює контроль за його проведенням;

- готує проекти розпоряджень голови про призначення на посади та звільнення з посад працівників ради та керівників підприємств, установ, організацій, що перебувають у комунальній власності територіальної громади;

- оформляє документи про прийняття Присяги посадової особи місцевого самоврядування та присвоєння рангів посадовим особам, вносить про це записи до трудових книжок;

- обчислює стаж роботи та служби в органах місцевого самоврядування, здійснює контроль за встановленням надбавок за вислугу років та наданням відпусток відповідної тривалості, складає графіки щорічних відпусток працівників апарату виконавчого комітету ради, відділів виконавчого комітету ради;

- у межах своєї компетенції здійснює заходи щодо забезпечення трудової дисципліни, оформляє документи, пов’язані з проведенням службового розслідування та застосуванням заходів дисциплінарного впливу;

- здійснює роботу, пов’язану із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ (особових карток) працівників;

- проводить оформлення листків тимчасової непрацездатності;

- готує документи для відрядження працівників у межах України та за кордон;

- у межах своєї компетенції бере участь у розробленні структури та штатного розпису виконавчого комітету селищної  ради;

здійснює організаційне забезпечення і бере участь у роботі атестаційної комісії та проведенні щорічної оцінки виконання посадовими особами покладених на них завдань і обов’язків;

- забезпечує підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації кадрів;

- організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне дотримання та запобігання невиконанню вимог законодавства, інших нормативних актів структурними підрозділами, апаратом та посадовими особами;

- виконує операції з базами даних на комп'ютерному
обладнанні (ввід, обробка, накопичення, систематизація, виведення
інформації) згідно із затвердженими процедурами та інструкціями щодо використання периферійного оснащення, систем передачі (прийому) даних
на відстані
;

- виконує інші операції технологічного процесу переробки
інформації (приймати і контролювати вхідні дані, готувати, виводити і
передавати вихідні дані тощо).

 

 

3. Права Відділу

3.1. Відділ має право:

  - одержувати в установленому порядку від відділів виконавчого комітету, органів статистики, підприємств, установ, організацій безоплатні звітні дані, картографічні, інформаційні та довідкові матеріали, які необхідні для виконання покладених на Відділ завдань;

 - одержувати від юридичних і фізичних осіб потрібні документи та матеріали для підготовки проектів рішень селищної  ради;

  - залучати спеціалістів інших структурних підрозділів виконавчого комітету селищної ради, установ та організацій, об'єднань громадян (за  погодженням з їхніми керівниками) для розгляду питань, що належать до компетенції відділу;

- відповідно до вимог чинного законодавства направляти повідомлення громадянам, посадовим особам підприємств, організацій, установ незалежно від форми власності, для надання усних або письмових пояснень у зв'язку з порушенням ними вимог  у сфері земельного законодавства;

- здійснювати в межах своєї компетенції контроль за дотриманням законодавства в сфері земельних відносин;

- посадова особа відділу, уповноважена виконавчим комітетом, має право складати протоколи про адміністративні правопорушення законодавства у сфері благоустрою;

- одержувати у встановленому порядку від структурних підрозділів
та посадових осіб селищної ради необхідні для виконання документи;

- виконувати інші дії, що не суперечать чинному законодавству України, необхідні для виконання завдань і функцій Відділу, визначених цим Положенням. 

 

4. Керівництво Відділом

4.1. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади селищним головою.

4.2. Начальник Відділу:

4.2.1. Здійснює загальне керівництво  діяльністю Відділу.

4.2.2. Узгоджує посадові обов’язки працівників Відділу. З метою забезпечення ефективної реалізації завдань і функцій відділу може, у разі потреби, здійснювати частковий перерозподіл функціональних обов’язків працівників відділу.

4.2.3. Координує роботу Відділу з іншими виконавчими органами ради.

4.2.4. Забезпечує у межах своєї компетенції контроль за станом справ у сфері діяльності Відділу, вживає необхідних заходів до їх поліпшення.

4.2.5. Підтримує зв’язки з відповідними відділами та управліннями виконавчих комітетів інших міських (селищних, сільських) рад з питань обміну досвідом.

4.2.6. Бере участь у засіданнях селищної ради, виконавчого комітету, нарадах селищного голови у разі розгляду питань, що стосуються компетенції Відділу.

4.2.7. Розподіляє обов’язки між працівниками Відділу, очолює і контролює їх роботу.

4.2.8. Контролює стан трудової та виконавчої дисципліни у Відділі.

4.2.9. Виконує інші доручення керівництва виконавчого комітету селищної ради, пов’язані з діяльністю Відділу.

4.2.10. Несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань.

 

5. Заключні положення

5.1. Виконком селищної ради створює умови для ефективної праці фахівців Відділу, підвищення їх кваліфікації, забезпечує їх окремим приміщенням, обладнанням, телефонним зв’язком, оргтехнікою та необхідними матеріалами для виконання покладених на Відділ завдань.

5.2. Покладання на працівників Відділу обов’язків, які не передбачені цим Положенням, не допускаються.

5.3. Ліквідація або реорганізація Відділу проводиться згідно з чинним законодавством України.