Про центр надання адміністративних послуг Неполоковецької селищної ради
Шановні жителі Неполоковецької територіальної громади!
Ми раді повідомити Вас про те, що в рамках співробітництва з Програмою «U-LEAD з Європою», Фаза впровадження (раунд 4) та з метою створення належних умов для розвитку системи надання населенню якісних адміністративних послуг у Неполоковецькій селищній раді проводиться активна робота зі створення центру надання адміністративних послуг.
Затверджено організаційну модель та посадовий склад Центру надання адміністративних послуг Неполоковецької селищної ради, як постійно діючого робочого органу селищної ради, також затверджено перелік адміністративних послуг, що надаватимуться в ЦНАПі.
Одним з пріоритетних питань створення центру надання адміністративних послуг є наближення найбільш популярних (базових) послуг до мешканців громади.
На даний час проведено ремонтні роботи в приміщеннях основного офісу ЦНАП в смт. Неполоківці по вул. Головній, 7, в територіальному підрозділі ЦНАП в с. Берегомет по вул. Головній, 24 і обладнано віддалене робоче місце в с. Оршівці по вул.. Незалежності, 98.
За рахунок коштів проекту міжнародної технічної допомоги «U-LEAD з Європою» компанією NIRAS Sweden громаді поставлено меблі та всю необхідну комп’ютерну та оргтехніку для центрального офісу, територіального підрозділу та віддаленого робочого місця.
Наприкінці 2020 року тренерами/модераторами Програми «U-LEAD з Європою» було проведено ряд тренінгів та навчання з працівниками ЦНАП Неполоковецької ТГ з питань роботи в центрі надання адміністративних послуг.
Наразі триває робота по встановленню програмного забезпечення «ВУЛИК» для роботи Центру надання адміністративних послуг.
В майбутньому в Центрі надання адміністративних послуг Неполоковецької селищної ради планується запровадження послуг з виготовлення паспортів громадян України.
Відкриття ЦНАП планується до кінця 2021 року.
З повагою
Керівник ЦНАП Неполоковецької
селищної ради Валентина ІЛЮК