Неполоковецька громада
Чернівецька область, Чернівецький район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Рекомендовані завдання під час канікул (як зразок):

Дата: 26.05.2022 17:39
Кількість переглядів: 314

Рекомендовані завдання під час канікул (як зразок):

№ п/п

Автор книги чи твору

Назва книги чи твору

Головні герої твору

Основні події та вчинки героїв, які найбільше запам’ятались

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

1.До читацького щоденника  записувати прочитані твори та книги у вигляді таблиці:

 

*Робити записи незнайомих слів до словника !!!

*З кожного прочитаного твору списати не менше 5-10 речень.

2. Кожного місяця під керівництвом батьків перевіряти техніку читання. Зробити висновок: у якому літньому місяці (червні, липні, серпні) техніка читання була найбільшою.

Відповідно до державного базового стандарту:

56. показники темпу читання вголос і мовчки.

Показники темпу читання вголос

Клас

I семестр

II семестр

2

35-45 слхв

50-60 сл/хв

3

65-70 сл/хв

75-80 сл/хв

4

80-85 сл/хв

90-95 сл/хв

Показники темпу читання мовчки

Клас

I семестр

II семестр

3

85-110 сл/хв

90-140 сл/хв

4

100-150 сл/хв

110-170 сл/хв

Оцінювання читання напам’ять.

Якість читання напам’ять визначається за такими критеріями:

-  правильність, повнота відтворення учнем ( ученицею) фактичного змісту тексту;

-  виразність читання (доречність використання інтонаційних, мовленнєвих та позамовних засобів виразності);

-  дотримання орфоепічних норм (літературна вимова голосних і приголосних звуків у різних позиціях, сполучень звуків у мовленнєвому потоці, а також наголошування слів та інтонування речень, різних за метою висловлювання).

У дітей з органічними порушеннями вимови цей критерій не враховується.

Вимоги до якості читання напам’ять є наскрізними для учнів 2-4 класів і носять рекомендаційний характер.

Які навчальні досягнення учнів з читання підлягають контролю?

Навички читання вголос і мовчки, читання напам’ять, елементарна обізнаність з колом дитячого читання; смисловий структурний аналіз тексту; літературознавча пропедевтика; робота з дитячою книгою.

3. Повторювати таблицю додавання та віднімання в межах 10.

4.Вивчити напам’ять таблицю множення в межах 9.

5.Виконання завдань на кмітливість і логічне мислення.

(У кишені лежать дві монети на загальну суму 15 копійок. Одна з них не п'ятак. Що це за монети?)

Які помилки відносяться до грубих помилок, допущених при виконанні завдань з математики?

До грубих помилок належать:

• обчислювальні помилки в завданнях;

• помилки у визначенні порядку виконання арифметичних дій;

•неправильне розв’язання задачі (пропуск дій (дії), неправильний добір дій (дії), зайві дії;

•незакінчене розв’язання задачі чи прикладу;

•невиконане завдання (не приступив до його виконання);

•незнання або неправильне застосування властивостей, правил, алгоритмів, існуючих залежностей, які лежать в основі завдань чи використовуються в ході їх виконання;

•невідповідність пояснювального тексту, відповіді завдання, назви величин виконаним діям та отриманим результатам;

•невідповідність виконаних вимірювань та геометричних побудов даним параметрам завдання.

32.Які помилки відносяться до не грубих помилок, допущених при виконанні завдань з математики?

Негрубими помилками є:

•нераціональні прийоми обчислення, якщо ставилась вимога скористатися такими прийомами;

•неправильна побудова чи постановка запитань до дій(дії) під час розв’язання задачі;

•неправильне чи неграмотне з точки зору стилістики або за змістом формулювання відповіді задачі;

•неправильне списування даних  (чисел, знаків) задачі з правильним її розв’язанням;

•не закінчене ( не доведене) до логічного кінця перетворенння;

•помилки у записах математичних термінів, символів;

•відсутність відповіді у завданні або помилки у записі відповіді.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь