Порядок денний засідання 41 сесії VIII скликання
Порядок денний
Засідання виконавчого комітету
Від 20 грудня 2024 року
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
№ з/п |
Назва рішення |
Доповідь/Інформація |
№ рішення |
|
Про затвердження звіту про виконання селищного бюджету за 9 місяців 2024 року. |
Інформує: Кий С.О. – начальник фінансового відділу. |
|
|
Про внесення змін до селищного бюджету на 2024 рік |
Інформує: Кий С.О. – начальник фінансового відділу. |
|
|
Про розгляд листів від підприємств, установ та організацій щодо виділення коштів з селищного бюджету.
- заява Волох Н.П. щодо виділення коштів на отримання ліків її доньки Волох Ю.Ю.
|
Інформує: Кий С.О. – начальник фінансового відділу. |
|
|
Про виділення одноразової грошової допомоги громадянам |
Інформує: Кий С.О. – начальник фінансового відділу. |
|
|
Про внесення змін до рішення 9 сесії 8 скликання «Про затвердження кількості штатних одиниці» на підставі клопотань Неполоковецького ліцею, Оршовецького ліцею, Реваківського ліцею. |
Інформує: Чобан У.В. – відповідальна за кадрову роботу. |
|
|
Про стан охорони материнства, дитинства, захисту інтересів малозабезпечених та багатодітних сімей, одиноких та престарілих громадян на території Неполоковецької селищної ради |
Інформує: Срібняк Н.В. – начальник відділу соціального захисту населення |
|
|
Про затвердження штатних одиниць бюджетних установ Неполоковецької селищної ради. |
Інформує: Галіцька Л.М.. – головний бухгатер. |
|
|
Про бюджет Неполоковецької селищної ради на 2025 рік. |
Інформує: Кий С.О. – начальник фінансового відділу. |
|
|
Про затвердження «Програми відшкодування витрат на надання пільг з послуг зв’язку та інших, передбачених законодавством пільг, окремим категоріям громадян Неполоковецької територіальної громади на 2025-2027 р.р.» |
Інформує: Кий С.О. – начальник фінансового відділу. |
|
|
Про затвердження «Програми відшкодування компенсації за перевезення окремих пільгових категорій громадян Неполоковецької селищної територіальної громади у міському транспорті м. Чернівці на 2025-2027 роки» |
Інформує: Кий С.О. – начальник фінансового відділу. |
|
|
Про затвердження «Програми оздоровлення та відпочинку дітей та молоді Неполоковецької селищної ради на 2025-2027 роки» |
Інформує: Кий С.О. – начальник фінансового відділу. |
|
|
Про затвердження «Програми організації суспільно корисних робіт для порушників, на яких судом накладено адміністративне стягнення у вигляді виконання суспільно корисних робіт, на 2025-2027 роки» |
Інформує: Кий С.О. – начальник фінансового відділу. |
|
|
Про затвердження Комплексної програми соціального захисту населення «Т У Р Б О ТА» Неполоковецької селищної об’єднаної територіальної громади на період 2025-2027 р.р.» |
Інформує: Кий С.О. – начальник фінансового відділу. |
|
|
Про затвердження Програми «Дороги місцевого значення» Неполоковецької селищної об’єднаної територіальної громади» на період 2025-2027 р.р.» |
Інформує: Кий С.О. – начальник фінансового відділу. |
|
|
Про затвердження «Програми «Заходи та роботи з територіальної оборони» Неполоковецької територіальної громади на 2025-2027 роки»
|
Інформує: Кий С.О. – начальник фінансового відділу. |
|
|
Про затвердження «Програми розвитку охорони здоров’я на території Неполоковецької територіальної громади на 2025-2027 роки»
|
Інформує: Кий С.О. – начальник фінансового відділу. |
|
|
Про встановлення пільг з плати за харчування дітей у закладах освіти Неполоковецької селищної ради на 2024 рік.
|
Інформує: Стефюк Г.С. – начальник відділу освіти, культури, молоді та спорту |
|
|
Про створення ветеранського хабу (простору) Неполоковецької селищної ради в КУ «Центр надання соціальних послуг Неполоковецької селищної ради |
Іфнформує: Мегера Т.В. – фахівець із супроводу ветеранів |
|
|
Про план роботи Неполоковецької селищної ради на 2025 рік. |
Інформує: Ілюк В.Г. – секретар селищної ради |
|
|
Про роботу виконавчого комітету селищної ради у 2024 році та стан розгляду заяв і скарг громадян у виконкомі селищної ради. |
Інформує: Ілюк В.Г. – секретар селищної ради |
|
|
Про затвердження Звіту селищного голови про регуляторну діяльність Неполоковецької селищної ради за 2024 рік. |
Інформує: Ілюк В.Г. – секретар селищної ради |
|
|
Про затвердження Плану діяльностіз підготовки проектів регуляторних актів селищної ради на 2025 рік |
Інформує: Ілюк В.Г. – секретар селищної ради |
|
|
Про затвердження Плану-графіка з відстеження результативності регуляторних актів селищної ради на 2025 рік |
Інформує: Ілюк В.Г. – секретар селищної ради |
|
|
Про розгляд клопотання КП «Оршівецький комунгосп» щодо встановлення нормативів з відрахувань чистого прибутку |
Інформує: Поясик Т.М – директор КП «Оршівецький комунгосп» |
|
|
Про розгляд клопотання КП «Неполоковецький комунгосп» щодо встановлення нормативів з відрахувань чистого прибутку |
Інформує: Поясик Т.М – в.о.директора КП «Неполоковецький комунгосп» |
|
|
Про розгляд клопотання КП «Неполоковецький комунгосп» щодо встановлення тарифів на надання послуг з утримання будинків споруд та прибудинкових територій |
Інформує: Поясик Т.М – в.о.директора КП «Неполоковецький комунгосп» |
|
|
Про розгляд клопотання КП «Оршівецький комунгосп» щодо надання пільги за вивіз сміття від господарств учасників бойових дій та членів їх сімей Неполоковецької територіальної громади (за умови пред`явлення УБД)
|
Інформує: Поясик Т.М – директор КП «Оршівецький комунгосп» |
|
|
Про розгляд клопотання КП «Оршівецький комунгосп» щодо надання пільги за вивіз сміття від господарств учасників бойових дій та членів їх сімей Неполоковецької територіальної громади (за умови пред`явлення УБД) |
Інформує: Поясик Т.М – директор КП «Оршівецький комунгосп» |
|
29. |
Про розгляд клопотання КП «Оршівецький комунгосп» щодо введення до штатного розпису посади тракториста |
Інформує: Поясик Т.М – директор КП «Оршівецький комунгосп» |
|
30. |
Про розгляд клопотання КП «Оршівецький комунгосп » про затвердження тарифів на вивіз сміття |
Інформує: Поясик Т.М – директор КП «Оршівецький комунгосп» |
|
|
|
|
|
32. |
Про затвердження технічної документації та передачу безоплатно у власність земельної ділянки 7322555700:01:004:0637 гр. Чередарик Т.І. |
Інформує: Миронюк М.П. – начальник відділу з організаційної роботи, юридичного забезпечення та земельних відносин |
|
33.
|
Про затвердження технічної документації та передачу безоплатно у власність земельної ділянки 7322555700:01:004:0635 гр. Войвідка К.Г. |
Інформує: Миронюк М.П. – начальник відділу з організаційної роботи, юридичного забезпечення та земельних відносин |
|
34 |
Про надання в тимчасове платне користування керівнику Боднару Ю.Г. селянського (фермерського) господарства «Боднар Георгій Мафтейович» земельну ділянку для ведення особистого селянського господарства. |
Інформує: Миронюк М.П. – начальник відділу з організаційної роботи, юридичного забезпечення та земельних відносин |
|
35 |
Про затвердження технічної документації та передачу безоплатно у власність земельної ділянки 7322580500:05:001:0581 гр. Мажар М.М. |
Інформує: Миронюк М.П. – начальник відділу з організаційної роботи, юридичного забезпечення та земельних відносин |
|
36 |
Про затвердження технічної документації та передачу безоплатно у власність земельної ділянки 7322555700:01:004:0636 гр. Сойко М.М. |
Інформує: Миронюк М.П. – начальник відділу з організаційної роботи, юридичного забезпечення та земельних відносин |
|
37 |
Про затвердження технічної документації та передачу безоплатно у власність земельної ділянки 7322555700:01:004:0632 гр. Грекул. В.М. |
Інформує: Миронюк М.П. – начальник відділу з організаційної роботи, юридичного забезпечення та земельних відносин |
|
38 |
Про затвердження технічної документації та передачу безоплатно у власність земельної ділянки 7322555700:01:004:0634 гр. Олійник С.І. |
Інформує: Миронюк М.П. – начальник відділу з організаційної роботи, юридичного забезпечення та земельних відносин |
|
39 |
Про затвердження технічної документації та передачу безоплатно у власність земельної ділянки 7322587000:01:002:0313 гр. Антонюк Н.Д. |
Інформує: Миронюк М.П. – начальник відділу з організаційної роботи, юридичного забезпечення та земельних відносин |
|
40 |
Про затвердження технічної документації та передачу безоплатно у власність земельної ділянки 7322580500:03:001:0369 гр. Ковальчук О.І. |
Інформує: Миронюк М.П. – начальник відділу з організаційної роботи, юридичного забезпечення та земельних відносин |
|
41 |
Про затвердження технічної документації та передачу безоплатно у власність земельної ділянки 7322555700:01:004:0633 гр. Руснак М.З. |
Інформує: Миронюк М.П. – начальник відділу з організаційної роботи, юридичного забезпечення та земельних відносин |
|
42 |
Про затвердження технічної документації та передачу безоплатно у власність земельної ділянки 7322555700:01:004:0638 гр. Шкраба Н.В. |
Інформує: Миронюк М.П. – начальник відділу з організаційної роботи, юридичного забезпечення та земельних відносин |
|
43 |
Про затвердження технічної документації та передачу безоплатно у власність земельної ділянки 7322587000:01:002:0314 гр. Сичова М.І. |
Інформує: Миронюк М.П. – начальник відділу з організаційної роботи, юридичного забезпечення та земельних відносин |
|
44 |
Про надання в тимчасове платне користування ТОВ «Агрофірма «Оршівська» земельні ділянки (7322587000:01:001:0098, 7322587000:01:001:0099, 7322587000:01:001:0100, 7322587000:02:004:0068. |
Інформує: Миронюк М.П. – начальник відділу з організаційної роботи, юридичного забезпечення та земельних відносин |
|
45
|
Про надання в тимчасове платне користування ТОВ «Агрофірма «Оршівська» запроектовані польові дороги між паями. |
Інформує: Миронюк М.П. – начальник відділу з організаційної роботи, юридичного забезпечення та земельних відносин |
|
46 |
Про затвердження проекту землеустрою, щодо відведення земельної ділянки 7322580500:02:001:0153. |
Інформує: Миронюк М.П. – начальник відділу з організаційної роботи, юридичного забезпечення та земельних відносин |
|
47 |
Про надання дозволу на виготовлення технічної документації з нормативно грошової оцінки земельної ділянки кадастровий номер: 7322580500:02:001:0153. |
Інформує: Миронюк М.П. – начальник відділу з організаційної роботи, юридичного забезпечення та земельних відносин |
|
48 |
Про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою, щодо відведення земельної ділянки в оренду АТ «Чернівціобленерго. |
Інформує: Миронюк М.П. – начальник відділу з організаційної роботи, юридичного забезпечення та земельних відносин |
|
49 |
Про внесення змін до рішення сесії у зв’язку із зміною площі згідно витягів з Державного земельного кадастру гр. Березенець М.Я. |
Інформує: Миронюк М.П. – начальник відділу з організаційної роботи, юридичного забезпечення та земельних відносин |
|
50 |
Про затвердження технічної документації та передачу безоплатно у власність земельної ділянки 7322580500:04:001:0422 гр. Хрищук І.М. |
Інформує: Миронюк М.П. – начальник відділу з організаційної роботи, юридичного забезпечення та земельних відносин |
|
51 |
Про затвердження технічної документації та передачу безоплатно у власність земельної ділянки 7322580500:05:001:0584 гр. Пазюк З.М. |
Інформує: Миронюк М.П. – начальник відділу з організаційної роботи, юридичного забезпечення та земельних відносин |
|
52 |
Про затвердження технічної документації та передачу безоплатно у власність земельної ділянки 7322587000:01:003:0398 гр. Стадник К.В. |
Інформує: Миронюк М.П. – начальник відділу з організаційної роботи, юридичного забезпечення та земельних відносин |
|
53 |
Про затвердження технічної документації та передачу безоплатно у власність земельної ділянки 7322555700:01:004:0637 гр. Николайчук Ю.І. |
Інформує: Миронюк М.П. – начальник відділу з організаційної роботи, юридичного забезпечення та земельних відносин |
|
54 |
Про затвердження проекту землеустрою щодо зміни цільового призначення земельної ділянки Терновича І.Д. |
Інформує: Миронюк М.П. – начальник відділу з організаційної роботи, юридичного забезпечення та земельних відносин |
|
55 |
Про затвердження проекту землеустрою щодо зміни цільового призначення земельної ділянки Терновича Г.В. |
Інформує: Миронюк М.П. – начальник відділу з організаційної роботи, юридичного забезпечення та земельних відносин |
|
56 |
Про затвердження технічної документації та передачу безоплатно у власність земельної ділянки 7322555700:02:001:0457 гр. Харина А.М.
|
Інформує: Миронюк М.П. – начальник відділу з організаційної роботи, юридичного забезпечення та земельних відносин |
|
57 |
Про затвердження технічної документації з нормативно-грошової оцінки населених пунктів Берегомет, Реваківці, Клокічка |
Інформує: Миронюк М.П. – начальник відділу з організаційної роботи, юридичного забезпечення та земельних відносин |
|
58 |
Про затвердження технічної документації з нормативно-грошової оцінки населених пунктів с.Оршівці |
Інформує: Миронюк М.П. – начальник відділу з організаційної роботи, юридичного забезпечення та земельних відносин |
|
59 |
Різне |
Інформує: Миронюк М.П. – начальник відділу з організаційної роботи, юридичного забезпечення та земельних відносин |
|
Селищний голова Григорій ХРАПКО