Рекомендовані завдання під час канікул (як зразок):
Рекомендовані завдання під час канікул (як зразок):
№ п/п |
Автор книги чи твору |
Назва книги чи твору |
Головні герої твору |
Основні події та вчинки героїв, які найбільше запам’ятались |
1. |
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
1.До читацького щоденника записувати прочитані твори та книги у вигляді таблиці:
*Робити записи незнайомих слів до словника !!!
*З кожного прочитаного твору списати не менше 5-10 речень.
2. Кожного місяця під керівництвом батьків перевіряти техніку читання. Зробити висновок: у якому літньому місяці (червні, липні, серпні) техніка читання була найбільшою.
Відповідно до державного базового стандарту:
56. показники темпу читання вголос і мовчки.
Показники темпу читання вголос
Клас |
I семестр |
II семестр |
2 |
35-45 сл/ хв |
50-60 сл/хв |
3 |
65-70 сл/хв |
75-80 сл/хв |
4 |
80-85 сл/хв |
90-95 сл/хв |
Показники темпу читання мовчки
Клас |
I семестр |
II семестр |
3 |
85-110 сл/хв |
90-140 сл/хв |
4 |
100-150 сл/хв |
110-170 сл/хв |
Оцінювання читання напам’ять.
Якість читання напам’ять визначається за такими критеріями:
- правильність, повнота відтворення учнем ( ученицею) фактичного змісту тексту;
- виразність читання (доречність використання інтонаційних, мовленнєвих та позамовних засобів виразності);
- дотримання орфоепічних норм (літературна вимова голосних і приголосних звуків у різних позиціях, сполучень звуків у мовленнєвому потоці, а також наголошування слів та інтонування речень, різних за метою висловлювання).
У дітей з органічними порушеннями вимови цей критерій не враховується.
Вимоги до якості читання напам’ять є наскрізними для учнів 2-4 класів і носять рекомендаційний характер.
Які навчальні досягнення учнів з читання підлягають контролю?
Навички читання вголос і мовчки, читання напам’ять, елементарна обізнаність з колом дитячого читання; смисловий структурний аналіз тексту; літературознавча пропедевтика; робота з дитячою книгою.
3. Повторювати таблицю додавання та віднімання в межах 10.
4.Вивчити напам’ять таблицю множення в межах 9.
5.Виконання завдань на кмітливість і логічне мислення.
(У кишені лежать дві монети на загальну суму 15 копійок. Одна з них не п'ятак. Що це за монети?)
Які помилки відносяться до грубих помилок, допущених при виконанні завдань з математики?
До грубих помилок належать:
• обчислювальні помилки в завданнях;
• помилки у визначенні порядку виконання арифметичних дій;
•неправильне розв’язання задачі (пропуск дій (дії), неправильний добір дій (дії), зайві дії;
•незакінчене розв’язання задачі чи прикладу;
•невиконане завдання (не приступив до його виконання);
•незнання або неправильне застосування властивостей, правил, алгоритмів, існуючих залежностей, які лежать в основі завдань чи використовуються в ході їх виконання;
•невідповідність пояснювального тексту, відповіді завдання, назви величин виконаним діям та отриманим результатам;
•невідповідність виконаних вимірювань та геометричних побудов даним параметрам завдання.
32.Які помилки відносяться до не грубих помилок, допущених при виконанні завдань з математики?
Негрубими помилками є:
•нераціональні прийоми обчислення, якщо ставилась вимога скористатися такими прийомами;
•неправильна побудова чи постановка запитань до дій(дії) під час розв’язання задачі;
•неправильне чи неграмотне з точки зору стилістики або за змістом формулювання відповіді задачі;
•неправильне списування даних (чисел, знаків) задачі з правильним її розв’язанням;
•не закінчене ( не доведене) до логічного кінця перетворенння;
•помилки у записах математичних термінів, символів;
•відсутність відповіді у завданні або помилки у записі відповіді.